Vergeving aan allen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Vergeving aan allen

Ik begin dit forum omdat ik vergeving niet kan vinden en daarom zelf een forum begin met vergeving voor allen en dit forum is voor hen die oprecht vergeving schenken
 
IndexIndex  KalenderKalender  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Opvoeding en kerk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 02-10-20

Opvoeding en kerk  Empty
BerichtOnderwerp: Opvoeding en kerk    Opvoeding en kerk  Icon_minitimedo okt 08, 2020 1:15 am

Sublieme seksplaatjes bestaan
De opvoeding

Het bestaat

Je krijgt seks als compliment als je een ander gepest hebt bekend als bullien.

De bullier denkt al aan de seks compliment, ze moorden er zelfs voor. Ze redden nooit de persoon die ze bullien wat normaal zou zijn maar sommige kinderen doen dat wel en andere kinderen doen dat niet.

De schuld is in de wereld dus wie zo wel en wie zo niet zijn om die niet zo zijn maar gebullied worden de schuld te geven en te laten lijken en ze vallen door hun agressieve houding ten opzichte van hun zogenaamde kwaadheid om andere van alles aan te willen doen wat abnormaal is.

Bij dit alles met opvoeding zijn guru's en meesters verbonden die die daad uitvoeren en zelf zo opgevoed zijn.

Mensen zijn agressief en gewend dus te pesten van een ander en wachten op de seks die ze daarna krijgen.

Die kinderen en mensen die dat weigeren om zo te worden door die opvoeding worden zwaar vervolgt en gehaat in de maatschappij.

Het koningshuis, de regering de paus de kerk doen hier aan mee en in de film zie je op tv in reclame en films en uitzendingen en wat men zegt op de radio en blaadjes sexuele getinte opmerkingen om aan de sex daad herinnert te worden en mensen worden agressief en willen bullien en andere pesten in afwachting van de sex die gepaard gaat met spoken en onzichtbare entiteiten.

Dit is de onzichtbare lijn de verliefdheid die ze voelen en een symbool van iemand aan de lijn hebben met als symbool de hond aan de lijn.


Zangers en beroemde maken ze met die reden om het goede te beloven. Als je mee doet wordt je gouden bergen beloofd zoals roem en hollywood dus werkt men aan je persoonlijke eerzucht en sta je graag op een foto.

Je wordt verwend en je werkt met het plan mee en daarom doen ze deze verleiding zodat mensen mee werken en met al deze verleidingen zijn ze geheid verzekerd dat iedereen zwijgt maar zwijgend mee doet en daarbij horen de code van je hand op steken als symbool dat je mee doet zodat men weet dat ze elkaar kunnen steunen en wie geen code maakt of handsymbool weet men die hoort er niet bij en men weet die te attacken en is gezien als vijand en wordt zwart gemaak.

Dit gebeurt op zeer grote schaal en in de hele wereld

mensen stemmen democraties en hebben een vrije wil

ze moeten het zelf doen zo zijn ze medeplichtig en doen mee en zwijgen

dat noemen ze vriendschap maar is eigen egoistische voordeel ten koste van andere want je leert andere pesten en genieten van het lijden van andere als je zelf dan seks krijgt maar ook een goede status en reputatie en geld en aanzien terwijl doe je niet mee dan maken ze je zwart en komt er niets van je terecht en wordt je op alles vervolgt waar een ander mee weg komt en allemaal wel mag tot je niks mag als voor je uit staren want geluk mag niet want mag alleen als je met ze mee doet wat omkoperij is.

Zo doen zelfs onderlinge familieleden elkaar dat aan

Zo voeden ouders hun kinderen op. Zo huren ze ook guru's in. De kinderen weten niet dat de ouders er zelf achter zitten.

later zijn kinderen hun ouders dankbaar

ouders komen er mee weg

de tegen werkende kinderen stoppen ze in een gesticht en krijgen medicijnen en blijven werkeloos en worden gehaat als werkeloze omdat de maatschappij weet via de herkenbare code dat deze kinderen niet mee werken , ze haten en pesten geeft dus voordelen

je moet namelijk een teken geven dat je voor hen bent die pesten
dat religie mee doet en oorzaak is om een koningshuis rijk te maken en te maken zal raar over komen en men zal wel denken wat die 22 Hebreeuwse letters dan betekenen als ze de bijbel uitleggen

Ze maken kinderen oversekst.

En afhankelijk van de seks.

Zo heeft het koningshuis toezicht op ieder huis en op ieders prive leven.

Zo komen ze aan hun totale macht en de regering werkt daaraan mee en de paus ook


Terug naar boven Ga naar beneden
https://vergevingaanallen.actieforum.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 02-10-20

Opvoeding en kerk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvoeding en kerk    Opvoeding en kerk  Icon_minitimedo okt 08, 2020 2:01 am

Je vraagt je af hoe dat kan met de Hebreeuwse alfabet uitleg en met kennis van numerologie.

Het is dus zo dat ze dit doen omdat je ingewijd en ontgroend wordt

ze zoeken mensen en selecteren daarom dan wordt je in die leer ingewijd

Ze maken het zwart om het goede erachter te verbergen.

En hier schuilt het probleem

de mensen die ik ken zijn slecht

je vormt

je vormt door deugden of ondeugden

je wordt slecht en een kromme boom als je ondeugden hebt

een rechte boom als je deugden hebt

je vormt dus door lang gebruik van ondeugden en deugden

als je lang ondeugden doet hoor je bij een groep door aanpassing die ook slecht is

zo ontstaat het verschil tussen een groep goede en slechte mensen

is de verleiding groot slecht te zijn dan kom je op het zwarte pad

kom je op het goede deugdzame pad dan kom je op het witte pad

het dreigen met de dood en het voeden met voordelen een egoïst te zijn hoort bij de test gewoon waarvoor je kiest

hierdoor krijg je altijd wat bij je past

de vrije wil bestaat

die wordt niet aan getast

de slechte worden steeds slechter de goede steeds beter

Terug naar boven Ga naar beneden
https://vergevingaanallen.actieforum.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 02-10-20

Opvoeding en kerk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvoeding en kerk    Opvoeding en kerk  Icon_minitimedo okt 08, 2020 8:10 pm

We worden bstuurd. Of je het merkt of niet.
Je wordt gebruikt bij wat ej denkt om te gaan doen.
Je wilt opeens dit of dat.

Maar het wordt bestuurd.

Soms merk je dat je een gedrag hebt waar andere last van hebben.

Je doet dit zelf niet expres maar wordt gestuurd door iets. Je kan beslissen o die impulas van gedachte niet te reageren.
Je hebt een vrije wil.

Mensen hebben vaak niet door dat ze bestuurd worden.

Mensen kunnen ervoor kiezen alles toe te laten en zelfs mee te werken en zelfs bewust mee te werken en passief hoe je dan alleen maar alles door je heen te laten werken.

Het blijkt dat die tegen werking het niet leuk vindt als je niet mee werkt.

Of het door hebt.

Ze scheiden mensen van elkaar hoe dan ook.

Alleen sta je nergens en dat weten ze.

Zo wordt de mens die niet mee doet nooit een samenwerkende groep.

Wel werken mensen samen als groep die passief alles toe laten en zich niet verzetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://vergevingaanallen.actieforum.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 02-10-20

Opvoeding en kerk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvoeding en kerk    Opvoeding en kerk  Icon_minitimedo okt 08, 2020 8:24 pm

Eigenlijk zijn we allemaal puppets on the string of we dit weten of niet.

En ik weet niet of exorcisme bestaat en echt werkt.

Daar heb ik geen ervaring mee.

Er blijken bedrijven aan vast te zitten dus het ware leven om het zo te zeggen waar het terecht komt die vooruit willen en anders tegen werking zouden ervaren door hen die de enegie niet door laten stromen in een bepaalde richting bijv. om mensen te pesten of anders zouden zijn gekwetst omdat niets toevallig gebeurt maar daar hoeven we ons niet bewust van te zijn het gebeurt gewoon.

Die ons besturen hebben een soort super brein en kunnen ons gedrag beinvloeden. Hoe ze dat doen is mij een raadsel en weet ik niet.

iK zeg alleen dat als je er op let het opvalt of op gaat vallen.

Eigenlijk zijn alle mensen schizophrene als je dit goed begrijpt wat het betekent.

Als je wat doet kan je ergens zin in hebben en ruiken.

Zo wordt je via je zintuigen beinvloed en daarop volgt acties.

Je denkt aan een boterham met jam en dan ga je een boterham met jam maken. Ik noem maar wat.

We reageren op onze zintuigen en met onze zintuigen.

onze zintuigen zijn dus gevoelig en bepalen wat we gaan doen en welke richting we gaan.

Zo hebben de bestuurders dat ook en gaan een bepaalde richting.

Wie is je bestuurder kan je je afvragen, god of de duivel.

Je moet je door het goede laten besturen.

Je kan je dus ook door de duivel laten besturen.


Daarom moeten we ons eerst hier bewust van worden.

Velen volgen de duivel en willen dat zelfs.

Dat is hun recht want we hebben een vrije wil.

Je moet god volgen als je goed wil leven.

hier is conflict over

maar ik bedoel met goed niet langer passief

dan moet iemand zich verklaren

wil men dat niet dan is eht passief en van de duivel

wil men dat wel dan is het van god want men denkt na voor men wat doet en doet keuzes wel overwogen.

passief is het makkelijkse

doe je dat niet dan is er tegen werking omdat de heersers verslaafd zijn.

Aan al hun zintuigen weer door andere beinvloed

daarom spreek ik van baas boven baas

Die hierarchie noemt men of ziet men in de trappen van een piramiden.

er is dan rangorede

de weg van god als een groep of rangorde als een piramiden en hierarchie weet ik niet of bestaat

ik merk er niks van in ieder geval
en wie goed wil staat alleen is mijn ervaring

wil je slecht dan kan je met de hele wereld mee in wezen

alleen ben je niet alleen want dan is re ook tegen werking

zo moet je opscheppen voor de neus van hen die ze tegen werken en niks hebben zodat ze jaloers worden en dat ook doen en dit noemen ze de juiste uitleg van de bijbel hoe je jaloers moet maken en daarom stellen ze dat ze wit en goed zijn en van de witte loge. Er blijft niets over voor de echte witte en er is geen plaats voor hen op die manier want er zit al iemand.

de witte zijn verjaagd, zo praat men.

volgens mij niet en we moeten denk ik niet letterlijk woreden,.

je vecht met velen altijd tegen mensen alleen tegen de muur met hun rug

je bent altijd een lafaard

en dat zijn we allemal

want wit ben je pas als je er uit stapt en er bewust van bent

en wie is dat

bijna niemand

hert is ook heel erg moeilijk

ik heb het nooit ontmoet in een mens ook niet

ik kan het ook niet bij anderen

de mens is vaak onbewust

de krachten en heersers zijn gewoon daarom gewend hun zin te krijgen altijd en kennen geen tegen werking

over schuld zou ik het niet hebben

krachten werken onbewust

en toch doe je niet mee krijg je hele zware tegen werking en we eisen dan dat 1 persoon het alleen doet en alles alleen doet en het klusje klaart. het verhaal van jezus is niet hoe we moeten zijn en niet een verwijt en niet als verwijt maar veel meer hoe het gewoon loopt en dat zal je herkennen.

je helpt niemand met verwijten

want dan doe je mee met de duivel

je lijkt er niet wit mee en goed

en juist niet

je maakt het zelfs van kwaad nog erger.

hoe het goed moet alleen is de enige vraag die over is want dat overkomti iedereen want je hebt nooit steun van een ander.

er zijn dus hoevelen in jezus zijn positie die totaal alleen zijn met de rug tegen de muur en geen hul p en geen groep die hen steunt.

zo herken je wit.

er is geen groep, geen steun en de persoon staat alleen ontvakelijk voor de tegen werking die alleen aan durft te vallen een persoon die alleen staat met de rug tegen de muur

eigenlijk is onze natuur die van een lafaard

want zo zijn we allemaal

niemand uitgezonderd

en de maatschappij is hier op gebaseerd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vergevingaanallen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Opvoeding en kerk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvoeding en kerk    Opvoeding en kerk  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opvoeding en kerk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vergeving aan allen :: Lucht je hart :: Lucht je hart-
Ga naar: